Over ons
Driven by people & quality
Daniëlle Vanwesenbeeck is de founder en drijvende kracht achter MASTERmail. Vanuit een passie om print- en postcampagnes naar een hoger niveau te tillen, startte ze in 2004 een direct mail bedrijf. De focus is het verwerken van grote volumes post met een hoge personalisatiegraad. Ideaal voor bedrijven en organisaties met uitgebreide adressenbestanden. MASTERmail ging door alle fases van het ondernemerschap. Van een start-up - met enkele printers in de woonkamer - tot een bloeiende kmo met een 15-koppig team en een state-of-the-art productiehal aan de Leuvense Vaart in Wilsele.
"In 2012 won ik de Womed Award voor Vlaamse vrouwelijke ondernemer van het jaar. Een mooie beloning want de eerste jaren was het 24/7 keihard knokken. Maar ik kijk met veel fierheid terug op mijn traject en ik wil zeker andere vrouwelijke ondernemers inspireren om ook de sprong te wagen."
Driven by ideas & innovation
De rode draad in het groeiverhaal van MASTERmail is innovatie en optimalisatie. Continu wordt er geïnvesteerd in nieuwe machines om het productieproces nog te verfijnen in kwaliteit, snelheid en flexibiliteit. De kracht van MASTERmail is om de trendsetter te zijn in de business van direct mail. Zo werden in volle coronatijd de MASTERsmiles gelanceerd. Dit zijn originele brievenbusdoosjes en gevulde geschenkdozen die opgestuurd worden mét een persoonlijke boodschap. De MASTERsmiles hebben intussen hun weg gevonden naar heel wat bedrijven.
“Toen ik heel wat omzet zag wegzakken door corona, ben ik teruggekeerd naar de kernexpertise van MASTERmail: printing, handling en verzending per post. Zo is het idee ontstaan van de cadeauboxen en brievenbusdoosjes voor bedrijven en verenigingen. Een succes!”
Driven by service & sustainability
MASTERmail werkt voor grote spelers uit de autosector, banken, vastgoed, media, eventsector, telecomoperatoren en energieleveranciers. Maar ook kmo’s, verenigingen en ngo’s zijn klant bij MASTERmail. Kleine of grote klanten, minimale of maximale bestellingen, in de wereld van de digitale drukkerijen maakt MASTERmail het verschil met haar persoonlijke service en uitgesproken expertise. Zo bouwen we duurzame relaties op met onze klanten. MASTERmail zelf investeert ook in een duurzame toekomst met de aanleg van zonnepanelen en een groen wagenpark.