Vermant verwent trouwe klanten met chocoladeactie

Chocolade per Post? Een case

Een zoete chocoladeactie als Direct Mailing

Mastermail heeft voor Vermant Automotive Group uit Mechelen een gepersonaliseerde chocoladeactie uitgewerkt en uitgevoerd.

Vermant Automotive Group heeft van de Paasperiode gebruik gemaakt om een gerichte Direct Mail actie te verzenden. 250 trouwe klanten en leveranciers van haar Volvo concessies in Rumst, Mechelen en Bornem en Kia-klanten van de concessies in Aartselaar en Mechelen werden aangeschreven.

Het resultaat?

Er liepen heel wat positieve reacties binnen op de hoofdzetel van Vermant in Mechelen. ‘Altijd aangenaam en fijn om van je klanten en leveranciers een blijk van waardering te krijgen. Hun feedback op de chocoladeactie was top. Wat ons betreft een prima en haalbare investering om je trouwe klanten of leveranciers te bedanken voor de samenwerking.’ concludeert Tijs Michiels (Marketing Manager van de Vermant Automotive Group).

https://www.mastermail.be/vermantautomotivegroup/

Vermant Automotive Group aan het woord

‘We wilden onze meest trouwe klanten en leveranciers bedanken voor de prima samenwerking.’ stelt Tijs Michiels.  ‘Daarom wilden we hen rond Pasen een giftbox bezorgen met lekkere chocolade. Deze box werd speciaal voorzien van een persoonlijke boodschap en het desbetreffende logo. Zo konden we onze beide merken (Volvo en KIA) gericht positioneren.

In samenspraak met MasterMail accountmanager Lise Vanderbiest hebben we het volledige concept uitgewerkt. Ook de productie en de realisatie was volledig in handen van MasterMail. Het is niet de eerste keer dat we gebruik maken van hun kennis en ervaring. Vorig jaar hebben we in de Sinterklaasperiode ook een toffe en originele Sinterklaasactie met hen uitgewerkt.’ geeft Tijs Michiels aan.

Nood aan een leuke actie voor jouw bedrijf?

Maak een afspraak met Lise en bekijk wat Direct Mailing voor jouw bedrijf kan betekenen.