STIMA Sessie over Direct Mail bij MASTERmail

direct mail

Hoe scoren met direct mailings per post? Dat legt MASTERmail je uit tijdens de komende STIMA sessie.

Wist je dat 91% van de bevolking dagelijks zijn postbus opent en dus jouw merk vastneemt? Wist je dat 67% van de lezers van een Direct Mail de boodschap onthoudt?

Bekijk kritisch de schrijfstijl, hou rekening met je ontwerp maar ook met de verzendregels : stem alles op elkaar af om het maximum uit je DM te halen. Deze opleiding, georganiseerd door STIMA, zorgt voor een volledige behandeling van de realisatie van Direct Mail in al zijn aspecten.

Programma

Aan de hand van de Direct Mail Box, die iedereen mee naar huis krijgt, worden 6 thema’s aangeraakt :

  • Copywriting : waar moet ik op letten ?
  • Ontwerp (beeldgebruik, kleurgebruik, enz)
  • Data en personalisatie (wat is GDPR ? hoe ver kan ik gaan in personaliseren ?)
  • Productie : wat zijn de mogelijkheden ? waar dien ik rekening mee te houden ?
  • Verzending : hoe bepaal ik een tarief ? wat zijn de afmetingen ? Wat is de prijs ?
  • Tips and Tricks : de invloed van papier, hoe evalueer ik mijn mailing ?

De thema’s worden via zeer visuele fiches en uitgewerkte voorbeelden toegelicht.

Op het einde van de opleiding krijgen alle deelnemers een Direct Mail Box mee.

Voor wie ?

Voor ondernemers die Direct Mail (print) gebruiken of willen gebruiken, voor marketing- en communicatie-mensen.

Locatie

MASTERmail, Wijgmaalsesteenweg 108a, 3012 Wilsele (contact : 0032 16 25 88 75)

Deelnameprijs

€ 190,00 + BTW 21% (Niet-leden tarief)
€ 115,00 + BTW 21% (Tarief voor de leden STIMA, IAB en BDMA)

Inschrijven

Inschrijven kan je rechtstreeks op de website van STIMA.

Schrijf je nu in!