8 mei : Neuromarketing in Direct Mail

Hoe beïnvloed je je klanten via Direct Mail ? Katrien Merckx geeft op 8 mei een presentatie over neuromarketing.

Bij een Direct Mail kan je het onderste uit de kan halen. Je communiceert met een doel : je wil de aandacht trekken van je lezer om finaal tot een gedragsverandering te komen. Katrien Merckx zal uitleggen aan de hand van neuromarketing wat we kunnen toepassen om tot dit doel te komen.

Meer over Katrien Merckx vind je hier

Programma op 8 mei 2020

Programma + timing :

  • 9u30 : onthaal met koffie en viennoiserie
  • 10u00 : start presentatie door Katrien Merckx
  • 11u30 : vragen, aaneensluitend met netwerkmoment
  • 12u00 : einde

VOOR WIE?

Voor marketeers, ontwerpers, iedereen professioneel betrokken is bij Direct Mail

LOCATIE

MASTERmail, Wijgmaalsesteenweg 108a, 3012 Wilsele (contact : 0032 16 25 88 75)

INSCHRIJVEN (KAN TOT 6/05)

Inschrijven is gratis en kan u via dit invulformulier.

8 mei : Neuromarketing in Direct Mail
  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x