Uw fiscale attesten al uitgestuurd?
Fiscale attesten uit te sturen ?
Schenkers dienen binnen de 2 maanden na het einde van ieder jaar een fiscaal attest te ontvangen, een belangrijk document voor zowel uw organisatie als voor de mensen die uw organisatie steunen.
Het personaliseren, printen en versturen van dit document vergt een specifieke kennis.
Wist u dat u zelfs een hoop kan besparen op de verzendkosten van de attesten als je de uitvoering door een professionele partner laat uitvoeren?
Wij sommen enkele voordelen op:
- Maak het uw donateurs wat makkelijker: meerdere attesten op hetzelfde adres? Wij bezorgen ze in één omslag indien de structuur van uw bestand het toelaat. Op deze manier reduceert u de kosten. Denk aan het milieu en stel uw donateurs tevreden.
- Bespaar tijd: wij hebben de juiste machines voorhanden die in een mum van tijd de omslagen vullen met uw attesten. Zo ligt uw focus niet op de verzending maar op fondsen- en ledenwerving.
- Minder middelen nodig: vanaf 500 exemplaren optimaliseren wij uw verzendkosten, een aanzienlijke kostenbesparing!
3 tips om het maximum uit een mailing te halen:
- Bekijk het fiscale attest als een communicatiekanaal: een uitgelezen kans om de donateurs te vertellen welke projecten zij mogelijk maakten.
- Combineer het attest met een fondsenwerving voor het volgende jaar. Maar let op: het verzendtarief is hier geen DM tarief!
- Maak de donateurs warm voor toekomstige activiteiten.
Hebt u nog vragen of wil u meer info?
Neem gerust even contact met ons op via 016 28 44 85 of welkom@mastermail.be
Ontvang sneller betalingen met minder administratie
Boodschap van algemeen nut: nieuwe tarieven en afspraken bij Bpost
3 tips om te besparen op je post
Boost je direct mailcampagne met MASTERmail
MasterSmiles: geschenkdozen die in de brievenbus passen (of net helemaal niet!)
Warm het ja-woord van je lezer op met positieve woorden
E-mailmarketing versus Direct Marketing: de harde waarheid
GDPR en Direct Mailing: 3 kernboodschappen
Hoe krijg je meer mensen naar je event?
Verhoog je ROI in direct marketing met A/B-tests
Je mailing laten vertellen in 1-2-3’tjes
Wit scoort altijd in direct mail.
Zet direct mailing centraal in je content marketing
Stop emotie in je Direct Mailing
9 Postkaart-tips