Ontvang sneller betalingen met minder administratie
Facturen posten, wachten op betalingen, herinneringen uitsturen, …
Dat maken we bij MASTERmail eenvoudiger én sneller dankzij onze samenwerking met Payconiq.
3 voordelen met MASTERmail en Payconiq
1. Ontvang sneller betalingen
Betalen via QR-codes is een groot gemak. En dat weten de meeste mensen. Wij maken voor iedere klant een persoonlijke QR-code aan en integreren die op de factuur. Zo kunnen je klanten in no time via hun Payconiq-app rechtstreeks het correcte bedrag overschrijven. Scannen en klaar!
2. Win meer tijd
Personaliseren, printen, plooien en posten: facturen uitsturen, is een tijdrovende activiteit. Bij MASTERmail hebben we dit hele proces geautomatiseerd, waardoor je facturen efficiënt bij de juiste ontvangers belanden. Nog niet eerder met Payconiq gewerkt? No worries! Wij doen de volledige set-up, testing en roll-out.
3. Profiteer van optimale verzendkosten
Wist je dat een verzending via MASTERmail tot drie keer minder kost dan een klassieke postzegel? Dankzij onze grote volumekortingen bij onze vaste postleveranciers, geniet je van optimale verzendkosten. Dit maakt een enorm verschil op de eindfactuur, zeker bij grote verzendingen.
Sneller en goedkoper facturen versturen?
Vraag een offerte aan of contacteer ons voor een verkennend gesprek.
Paper is the new gold: 5 takeaways voor Direct Mailing
Direct mailing is een krachtige tool om werknemers, klanten, prospecten of sollicitanten te bereiken én te overtuigen. Maar wat is het geheim achter een succesvolle postcampagne? MASTERmail geeft je 5 takeaways voor direct mailing. Let’s get started!
Uw fiscale attesten al uitgestuurd?
Boodschap van algemeen nut: nieuwe tarieven en afspraken bij Bpost
3 tips om te besparen op je post
Boost je direct mailcampagne met MASTERmail
MasterSmiles: geschenkdozen die in de brievenbus passen (of net helemaal niet!)
Warm het ja-woord van je lezer op met positieve woorden
E-mailmarketing versus Direct Marketing: de harde waarheid
GDPR en Direct Mailing: 3 kernboodschappen
Hoe krijg je meer mensen naar je event?
Verhoog je ROI in direct marketing met A/B-tests
Je mailing laten vertellen in 1-2-3’tjes
Wit scoort altijd in direct mail.
Zet direct mailing centraal in je content marketing
Stop emotie in je Direct Mailing
9 Postkaart-tips