Kerstmailings: 3 do’s en 1 don’t

direct mail kerstkaart

Met de feestdagen in aantocht is het tijd om te denken aan je kerstmailing, wij geven je enkele interessante tips voor een succesvolle campagne.

Do 1: Mail vroeg

De drukste dag van het jaar dit jaar wordt door Bpost verwacht op 20 december 2019! Er is kans dat de eindejaarsdrukte de uitreikingstijd beinvloedt. Wees dus op tijd als u zeker wil zijn dat uw wensen, promoties of uitnodigingen tijdig uw lezer bereiken.

Do 2: Wees Uniek

Personaliseer je kerstkaart met je logo of met de naam van je klant. Je verhoogt je impact en vergeet niet : kerstkaarten blijven meestal weken hangen: tegen een muur, op de schouw of boven het raam. Dus de moeite waard om uniek te zijn. Hulp nodig? Stuur ons een mailtje: welkom@mastermail.be.

Do 3: Optimaliseer

Vanaf 500 adressen bezorgt MasterMail u een lager verzendtarief dan de standaardtarieven. Een postzegel kost 0,95 euro per stuk, maar vanaf 500 stuks betaalt u via MASTERmail 0,384 euro/ st. Een kerstkado op zich, niet?

De Don’t

Het Grote Etiquetteboek van de 21e eeuw raadt af uw contacten een mail rond te sturen dat u dit jaar geen kaart stuurt om het bespaarde geld te storten aan een goed doel. Kerstkaarten en filantropie zijn 2 verschillende aandachtsgebieden die niet inwisselbaar zijn. Stuur dus of een mailtje of een papieren kaart. Wij bij MASTERmail kiezen alvast voor de kaart !

Kunnen wij u helpen bij uw Kerstkaarten ?

Contacteer ons hier :

(* verplicht)