Uw fiscale attesten al uitgestuurd?

direct mail verzenden

De overgang van oud op nieuw is weer gepasseerd en 2017 is een feit! Maar bij het begin van een nieuw jaar horen ook enkele verantwoordelijkheden, zoals fiscale attesten. Hebt u deze al uitgestuurd?

Schenkers dienen binnen de 2 maanden na het einde van ieder jaar een fiscaal attest te ontvangen, een belangrijk document voor zowel uw organisatie als voor de mensen die uw organisatie steunen.
Het personaliseren, printen en versturen van dit document vergt een specifieke kennis. Wist u dat u zelfs een hoop kan besparen op de verzendkosten van de attesten als je de uitvoering door een professionele partner laat uitvoeren?

Wij sommen u alvast enkele voordelen op:

  • Maak het uw donateurs wat makkelijker: meerdere attesten op hetzelfde adres? Wij bezorgen ze in één omslag indien de structuur van uw bestand het toelaat. Op deze manier reduceert u de kosten. Denk aan het milieu en stel uw donateurs tevreden.
  • Bespaar tijd: wij hebben de juiste machines voorhanden die in een mum van tijd de omslagen vullen met uw attesten. Zo ligt uw focus niet op de verzending maar op fondsen- en ledenwerving.
  • Minder middelen nodig: vanaf 500 exemplaren optimaliseren wij uw verzendkosten, een aanzienlijke kostenbesparing!

3 tips om het maximum uit een mailing te halen:

  • Bekijk het fiscale attest als een communicatiekanaal: een uitgelezen kans om de donateurs te vertellen welke projecten zij mogelijk maakten.
  • Combineer het attest met een fondsenwerving voor het volgende jaar. Maar let op: het verzendtarief is hier geen DM tarief!
  • Maak de donateurs warm voor toekomstige activiteiten.

Meer info? Neem gerust even contact met ons op via 016 28 44 75 of welkom@mastermail.be