Andere tijden, andere mailings

Veel bedrijven gebruiken nu Direct Mail om paaseitjes naar hun medewerkers of klanten om hen een hart onder de riem te steken. Nu vele mensen thuis werken, worden er ook kaartjes gestuurd om het contact te behouden. Kaartjes om mensen te bedanken, wensen te sturen. Opvallend is dat de medewerkers extra aandacht krijgen.

Case 1 : The Value Chain

The Value Chain koos er voor hun medewerkers in de watten te leggen. Ze sturen hen een mooie paasattentie met een kaartje daarbij. Hoe attent!

Omdat heel wat bedrijven ons vroegen om iets uit te werken rond paaseitjes en om snel te reageren werkte MASTERmail een paaseitjes-pakket uit dat u naar uw team of klanten kan sturen.
(De actie is ondertussen afgelopen voor 2020, contacteer ons als je hier meer vragen over hebt).

Case 2 : Minth

Minth werkte voor Orpea, een keten van woonzorgcentra en rusthuizen een campagne uit waarin ze hun medewerkers een hart onder de riem wilden steken. In een eerste golf stuurden ze hun medewerkers een kaart met een sticker. De volgende golven houden we nog even voor ons… ze zijn hartverwarmend en origineel, maar moeten nog een verrassing zijn voor het ganse team dat nu alles geeft voor onze ouderen.

Case 3

Ook Lemento werkte een campagne uit om de medewerkers van MediaMarkt toch nog een Paaswens te zenden. Ze maakten een reeks van bijzonder grappige kaarten. We tonen u er hier eentje van. Wij vonden ze alvast meer dan geslaagd !

Wil jij je medewerkers of klanten ook bedanken?

Contacteer ons en we laten je weten wat de mogelijkheden zijn.