Een sterk resultaat voor CarsOnTheWeb

Een Pittige Direct Mailing

Een originele Direct Mailing

Mastermail heeft voor CarsOnTheWeb uit Tienen een gepersonaliseerde Direct Mailing begeleid en uitgevoerd.

In navolging van het Autosalon 2019 communiceerde het bedrijf naar meer dan 100 professionele partners over een gerichte commerciële actie rond ‘afgeschreven bedrijfsvoertuigen’.

Direct Mailing voor CarsOnTheWeb

Een pittig resultaat

In deze Direct Mailing versterkten copywriting en concept elkaar. Het buisje bevat een pittige peper, om de winst van je bedrijf te boosten. Er werden meer dan 100 partners aangeschreven en tot hiertoe 14 afspraken vastgelegd.
Wat een resultaat!

CarsOnTheWeb aan het woord

‘Omdat we reeds verschillende keren goed hebben samengewerkt met Mastermail, lag de leverancierskeuze voor deze mailing voor de hand. Het is een waar plezier om met onze Account Manager, Leen Martens, samen te werken. Voor deze specifieke mailing heeft ze ons een geldbesparend voorstel betreffende het versturen aangereikt. Dat werd ten zeerste geapprecieerd!’ licht campagneverantwoordelijke Véronique Smolders van CarsOnTheWeb toe.

Heeft je bedrijf nood aan een boost?

Maak een afspraak met Leen en bekijk wat Direct Mailing voor jouw bedrijf kan betekenen.